dimecres, 7 de novembre del 2012

Arbre Genealògic


13 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bé! M'encanta, però hauries de fer que l'arbre es llegis millor.

    ResponElimina
  2. Aquest blog és molt bonic! Els textos estàn molt ben redectats, però jo intentería penjar l'arbre més gran i amb fotos.

    ResponElimina
  3. Està molt bé, però falten entrades

    ResponElimina
  4. Grans redaccions i bones fotos! Felicitacions!

    ResponElimina
  5. Però comparteixo la idea de l'arbre amb els companys.

    ResponElimina
  6. Molt maco aquest blog però l'arbre genealògic es podria millorar.

    ResponElimina
  7. Aida, és simplement precios, m'encanta, però l'arbre jo el faria més gros.

    ResponElimina
  8. Les redaccions i les fotos estan molt bé, m'agrada molt!(:

    ResponElimina
  9. Molt bé aida!!! la presentació està molt bé i les imatges també :)

    ResponElimina
  10. Aida el blog està molt bé! Però falten entrades...

    ResponElimina
  11. El blog està molt bé, però si les entrades fossin més llargues estaria encara millor.

    ResponElimina